Praktikslut

Jag har inte mycket att fundera över, min vardag är ganska så utstakad till 2011. Det känns skönt.
Imorgon är det sista dagen på den första riktiga praktikperioden. Tre veckors hårt arbete har lönat sig, jag kan mer nu än när jag började. har haft det riktigt bra med trevliga människor och patienter. Det har varit lite dramatik men på en lagom nivå som jag klarar av. Jag har lyckats med kanske 50% av venproven men det gör inget jag har lärt mig mycket av att inte lyckas.
Det är sista dagen som jag kommer att gå upp 05:45. Det är det bästa av allt, jag kommer snart att bli lite mer normal igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har hänt med de patienter du inte lyckats på då? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!