Jag ser att du är där.

Jag ser att du är där. Jag vågar inte skriva något. Jag vågar inte röra mig, jag vågar inte andas.
Jag vill vara med dig. Jag vill prata med dig. Jag vill vara dig. jag vill känna. Jag vill lyssna.
Varför blir det så fel?

Du i mina armar

Jag ljög. Jag ljög hela tiden. För mig själv, för dig. För alla. Snälla ta mig härifrån, låt mig vara som den där låten som är så bra. Dansandes hela natten. Glädje. Sorg. Känslan av att aldrig vilja sluta. Ta med mig. Låt mig få vara den som aldrig gjort annat. Den som får vara med dig.

Äsch.

Detta året har börjat som en katastrof och kommer säkert fortsätta så några veckor till. Jag har kompisgjortslut och tycker det är skitjobbigt. Men det var så tråkigt mot slutet och vi gjorde inte varandra glada. Vad nu det betyder. Men efter några riktigt sunkiga dagar så är det bättre nu.