Joh 13:1-17

Imorgon ska jag in till UB, det är dags att ta tag i denna veckas interpretation och nu är det NT som gäller.
Johannes 13:1-17 är det som jag ska göra en narrativ analys på. Det kommer nog bli med lite språklig kontext också. Det kommer att bli väldigt skoj men jag måste ha referenser. Jag tror inte att Understanding the Bible räcker så det blir något av de tjocka referensverken som ajg kommer att använda, förhoppningsvis hittar jag något som jag kan ta med ganska snabbt så att jag kan åka hem och börja skriva, det är trotts allt det som är viktigt.

Jag har satt nytt personligt rekord i bowling 133p fick jag senast och det är en stor förbättring från de 110 som jag fick gången innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!