Alltid detta CSN

Snart är det dags att dra iväg till jobbet. Fem timmars hårt arbetande väntar. Jag kommer att bli riktigt rik i maj någon gång, fast csn ger mig inte ett helt lån så jag behöver alla pengar jag kan få.
CSN vill även att jag ska betala tillbaks gammla lån. Hur jag ska klara att börja betala siste augusti ska bli intressant att se. Jag ska studera och börjar i slutet av augusti och lär inte hinna få mina pengar tills dess, undra om de kan dra av mina skulder innan jag får pengarna? Ge med ena handen och ta med andra är kanske en bra verksamhet, jag funderar på att starta ett företag som kan göra så. Jag har inte utarbetat några idéer ännu men jag har nog all tid i världen i augusti och september eftersom jag tydligen inte ska gå i skolan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!