Vecka ett snart över!

Det har hänt mycket! Vi har pratat pentateuken, Mose, Abraham, förbund, vatten, syndafall och fikonlöv.
Det har varit mycket och för mig som inte kan något är allt nytt, men nu lite mer bekant.
Jag vill egentligen nog bara sova men nu är det bara en dag kvar innan det är helg. Förhoppningsvis kommer jag att få lite gjort då som är viktigt. Mina studier tar ganska mycket tid men jag gör inte så mycket. SItter mest och förbannar mig över att boken är på engelska och att det inte är så lätt som jag tror/vill att det ska vara.
Nu ska jag iväg på after work med mitt gammla jobb, jag ska vara hemma ganska tidigt ändå för att orka gå upp och vara där 09:15 prick för att fortsätta att prata om det deutronomiska historieverket och sen börja med lite profeter som fortsätter med två föreläsningar på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!