Skolstarten avklarad.

I går var det ganska nervöst när jag gick in i stora hörsalen 10:00 på Humanisten. Men det gick bra och när allting slutade sex timmar senare så var jag ganska trött. Det blir mängder att läsa tills måndagens första riktiga föreläsning och tisdagens gruppövning. Jag kommer aldrig att komma utanför dörrarna, så känns det nu innan jag har öppnat boken ens. Gruppövningarna verkar vara svåra men det är kanske så eftersom jag inte kan något om Gammla testamentet ännu. Thoran är i alla fall den första delen och Genesis och Exodus är det två första delarna av toran. Eller något sådant :) Jag kommer snart att kunna mer om det hela.

Nu ska jag snart på 1-årskalas hos Emil! Han ska få en bok som nog kommer att komma till användning om något år eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!