Tiden går.

Det har hänt jättemycket den senaste tiden.
Jag har gjort min första tenta, som jag väntar på att få resultatet med.
Jag har flyttat upp två våningar och ett steg till vänster/höger (beroende på var man står).
Jag har varit på äpplemarknaden i Kivik, det var fantastiskt väder.
Jag har sökt extrajobb på min gamla praktikplats.
Jag har börjat med religionshistoria/världsreligionerna.

Men just nu vill jag ha mitt tentamenresultat. Jag har väntat i en vecka och några dagar och det räcker nu.
Jag vill veta om jag ska ha två tentor på en vecka eller om jag ska nöja mig med en. Hur ska jag orka ställa om mig ifall det inte går bra? Det här kommer inte att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!