Badankan.

Jag klarar inte riktigt av att vara ledig. Jag håller på att bli helknäpp av att inte göra något. Visst det var skönt i början men nu har de lagt sig. Det är konstigt hur många tankar som är ganska destruktiva det kan poppa upp i huvudet när jag får tid för det. Denna gången har det dock inte blivit någon katastrof men ändå jag har mått bätttre.

Var och badade i onsdags. Första gången jag doppade mig på felra år. Väldigt skönt var det trotts kallsup och förmodligen mängder av bakterier som långsamt kommer att ta kål på mig. Jag är vanligtvis värsta badkrukan så att jag doppar mig är inte speciellt vanligt. Det var inte varmt i vattnet heller så jag måste ha fått en knäpp, eller nått.
Hade varit skönt att göra det igen, min lägenhet är så varm. Gött att det är sista sommaren här, i oktober så lämnar jag den för att flytta upp två våningar där jag kommer att ha fönster som gör att jag kan ha tvärdrag. Då kommer jag förhoppningvis slippa att bakas.

Var med min mor på min gammla arbetsplats i går. Var kul att gå runt och prata och kolla läget medans hon kollade på böcker. Jag saknar det och jag gjorde verkligen ett misstag som inte förlängde min praktikplats men nu vet jag det tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!