Söndag kväll.

Jag har jobbat hela helgen, jag är trött. Ska jobba torsdag till lördag nästa vecka sen ska jag vara ledig ett tag. Idag så var det lugnare än i går men det var jobbigare idag, folk är konstiga på söndagar.
Fick reda på att jag klarade tentan jag gjorde i tisdags, det trodde jag inte men nu har jag iaf 15 poäng.
Funderar på om jag skulle ta ledig från skolan på onsdag men det känns så meningslöst egentligen eftersom jag behöver gå på föreläsningarna för att lära mig detta. Det filosofiska snacket är inte riktigt min starka sida. Det är lite väl flummigt i bland, men folk har klarat denna kursen innan så jag får väl också se till att göra det då.

På söndag är det jul! Men hur roligt känns det? Jag är mer glad för att jag ska få vara ledig ett tag.

Kommentarer
Postat av: Marre-marre-marrelu

Heeeej..hur e det med dig? Grattis till tentan! Kraam

2006-12-18 @ 12:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!