Si och så.

Nu är det tre hårda arbetsdagar som gäller, sen är det lov och ledighet som gäller, i alla fall som det ser ut nu. Börjar först 12 idag så det är skönt med lite sovmorgon, imorgon och på lördag kommer jag att vara på jobbet 10 och sen jobba till 20:15. Kommer att vara hur mycket folk som helst men det är ok för jag kommer att bli rik!!! Har tänkt en hel massa på mina studier och hur jag ska göra till våren men jag har väl egentligen inte kommit fram till något ännu. Jag känner för en förändring, religionsstudier var tyvärr inte alls vad jag hade hoppats på. Allt för mycket kristendom och filosofi. Jag har inte kommit förbi stadiet där hjärnan slår knut på sig vid genomgångar av filosofer och vad de tycker. Intressant men ack så svårt. Det är något jag ska läsa mer om nu när jag har ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!