Omtenta 1 avklarad

Äntligen så var min första omtenta avklarad. Fick ett G i Ladok idag. På måndag först kommer jag att hämta ut den och det ska bli intressant att se hur det gick. Jag borde egentligen klarat den första gången som jag gjorde den, så svårt var det inte, fattar egentligen inte vad det var som gick snett. Nu har jag iaf 10 p av 10 möjliga. På tisdag har vi tentamen igen då är det kristendomens historia som ska avverkas. Det kan bli hur skoj som helst eller så kommer även den tentan bli fel. Så himmla svårt är inte ämnet men det är mycket att tänka på och många gubbar. Åter igen har jag använt urusel studieteknik men jag skyller på omtentan som jag gjorde i början av detta momentet.

Annars händer inte så mycket. Jag ska jobba lördag och söndag 12-17 (17:15 på söndag) så i januari kommer jag att bli rik för första gången på jättelänge synd bara att det finns för många hål att stoppa pengarna i. Jag borde nog söka jobb och försöka jobba varannan vecka eller nått för att ha pengar hela året sen om man väl har varannanhelgjobb så har man nog sommaren och julen klar, men mitt jobb som jag har nu är kul och där vill jag vara mer än vad jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!