Med spänning

Sitter jag och väntar på andra antagningsomgången till universitetet. Nästa vecka, i slutet, är det sagt att vi ska få reda på hur det går. Jag hoppas på att resultatet kommer att finnas på mina sidor hos studera.nu innan dess.
Just nu håller den på att uppdateras så jag har en pytteliten förhoppning att det kan vara klart imorgon redan. Jag vill ju veta om jag ska sätta fart att söka jobb eller om jag bara kan gå och vänta på att studierna ska påbörjas. Jag har reservplats 4 och 8 på de två program som jag valde så många har sagt att det är stor chans. Om vanligt känner jag mig ganska negativ och börjar planera inför vårterminen och vad jag kan söka för något som jag verkligen kommer in på, ok det ska vara något jag gillar okcså, det är en fördel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!