Mitt hjärta spricker

Kan inte sluta att tänka på den person jag senast tyckte om. Det kom helt plötsligt och har stannat kvar några dagar. Det känns helt fel just nu men förhoppningsvis är det bara en fas, en kort fas. Jag borde få möjlighet att tänka på någon annan men det är sällan jag får sådant.

På fredag åker jag till Hammenhög med farsan. På lördag och söndag är det äppledagar i Kivik och vi ska dit på lördagen. Det är väldigt trevligt. De säljer äpplen och andra frukter och grönsaker som har skördats nyligen. Det bästa är att få provsmaka äpplesorter som jag aldrig tidigare har ätit, och kanske tom ta och köpa någon. Jag gillar fasta, sura och söta äpplen. Jag minns grön Gravenstein som ganska god men det har gått för lång tid sedan jag åt det för att jag ska veta om det är det äpplet som jag vill köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!