Sämst just nu

Är nog den där äcklige Jessica Simpson. Så som hon åmar sig i videon till den vedervärdige låt som hon har gjort cover på. Hörde henne live på Letterman, det lät inte bra. Att sådana mänskor får finnas tyder på att samhället har en helt fel, enligt mig, syn på vad som är bra och inte bra :).
Jag är iofs inte den som är känd för att ha god smak det är jag den första att erkänna men någon gräns måste det finnas.

Bäst just nu då? Det är det viktigaste egentligen.
Jag tror att det är Gravensteiner-äpplena jag köpte på äppledagarna förra helgen nere i Kivik. Köpte några på Hemköp men de var inte alls lika goda, de var mjöligare och inte alls så sura (syrliga?) som de ska vara, enligt mig. Det är nyttigt att äta äpplen och det kommer jag att göra en hel del nu när det är säsong för de godaste, de svenska äpplena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!