Jag vill fly.

Mitt hem behövs städas jämt. Det är all jäkla trafik utanför som gör att det alltid är dammigt. Jag är så trött på att det blir så äckligt så fort. Idag har jag verkligen ingen lust så jag hittar på alla ursäkter som finns för att slippa. Det går inte så bra men då kan jag istället ta små pauser så att jag kan sitta  här och skriva lite. Idag är jag verkligen inte glad heller. Jag orkar inte med mig själv och jag är yr och allt är bara så hemskt. Nä jag vet att det snart är över och att jag snart är en normal mänska igen, det är bara bra med sådana här svackor så att jag uppskattar glädjen mer, usch vad pretto jag låter.

Lyssnar på The Bear Quartet just nu och de är jäkligt bra. Jag har inte lyssnat så mycket på deras tidiga skivor, som jag inte ens äger. Men nu är det en samlingsskiva (early years) som jag lyssnar på och den är riktigt bra.

Danne fd vinnare i Big Brother är misstänkt för grov misshandel. Jag har alltid ogillat honom på grund av näsan, jag kan inte förstå hur han kunde bli favorit.
Ännu en "kändis" (jag vet men ordet har ju förlorat all sin betydelse så jag får väl också använda det) som inte klarar av att leva som en normal mänska. Undra om inte han vad med det året som jag och Björn satt på Hilton och tittade på BB? Usch vad tragiskt det var.

Imorgon är det sista matchen för säsongen i Hattrick, världens bästa fotbollsmanagerspel på nätet. Jag kommer att komma trea denna säsongen vilket är ganska bra eftersom det såg ganska dåligt ut i början av säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!