Ett HbA1c på 4,6%

Det är vad jag har det, jag är en normal mänska och inget diabetesoffer. Ännu. Men jag trodde faktiskt att jag skulle ha lite högre, var tom orolig för att det inte alls skulle vara bra men tydligen kan det knappt bli sämre för en person i smekmånadsfasen.
I september ska jag tillbaks och gör ögonkoll eller ögonfoto eller vad de nu kallar det, låter inte speciellt roligt att de ska droppa saker i mitt stackars öga men jag får väl bita ihop.
Annars var det mest positvit, eftersom jag är såååå duktig :).

Det är varmt, jag svettas, jag har satt på mig shortsen för första gången i år. Det är sommar och jag vill egentligen ha det svalare. Jag är med om det varje år och det är vänjningsperioden som brukar vara klar till den sista veckan på sommaren, då tycker jag det är gott. Varför kan jag aldrig bestämma mig? Jag gillar ju värmen men kroppen säger nej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Menar du inte att det knappt kan bli bättre med ett Hba1c på 4.3? Jag tycker det låter väldigt bra jag - själv hade jag 6.3 senast. Måste sänka mig :/

Antar att det är ögonbottenfotografering du menar :) Jag var också skraj för den, men det var väldigt smidigt. Lite jobbigt med ljus efteråt bara, ta med solglasögon!

2005-06-20 @ 18:07:19
Postat av: Michael

Nä jag menar inte det som du skriver men jag förstår inte själv vad jag menar. Eller jo det kan inte bli bättre menar jag förstås.

Ja ögonbottenfotografering är det som de ska göra, jag hoppas att det blir på en mulen dag så mina ögon mår bra :)

2005-06-20 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!