Pink Floyd var faktiskt bra.

Jag blev väldigt förvånad, eftersom jag hade mina tvivel, men Pink Floyds spelning på live 8 var faktiskt riktigt bra. Alla i bandet verkade glada och för att inte ha spelat ihop på drygt 20 år så lät det tight. Roger Waters verkade riktigt glad över att vara med igen, han sjung och studsade (ok lite att ti kanske men han rörde på sig då) som han nog aldrig har gjort på scenen. Jag har laddat ner konserten (som ljud-fil har inte hittat någon video från det än) och det var inte bara för att det var kväll och det var häftigt som det var bra. Annars var live 8 mest tråkigt. Jag tittade inte så mycket eftersom det var så hackigt och de visade bara en låt med band. Hur roligt är det egentligen att se Roxy Music spela en John Lennon-cover när de har massor av bra egna låtar som jag skulle velat se. Paul Thompson är med igen, jag gillar hans trumstil.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Jag förstår inte vad som är så bra med Pink Floyd... Jag tycker att varenda låt de gjort är riktiga sömnpiller.

Postat av: Michael

Smaken är olika! :). Du får lyssna på dem tills du inte kan tycka annat än att de är bra :)

2005-07-03 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!