Tråkschoklad.

Jag har ätit massa äcklig gratis mutchoklad som min farsa delar ut till folk. Riktigt äckligt och jag känner mig inte alls så bra just nu. Förstår inte varför de måste ge ut äcklig belgisk schoklad när det finns marabou mjölkschoklad tex som är hur god som helst. Jag ska väl inte klaga men ändå lite krav borde det finnas även på sådant som är gratis!

Har varit ganska lugn idag, det är söndagsaktigt helt enkelt. Var inne i stan förut och kollade lite men det var väldigt mycket folk. I Haga har de marknad men det gick faktiskt att gå igenom där utan att krocka med folk och utan att jag fick långsamtgåendeontibenet som jag brukar kunna få. Som vanligt såg jag inga som jag känner, det är konstigt egentligen. Har sett Hanna min gammla granne nu några gånger och det var ett år sedan förra stinten då jag också såg henne några gånger, det kankse är ett mellanrum som ska vara så? Samma som att det alltid är en bil som ska svänga in just när jag ska gå över gatan.

Vill nog egnetligen sova men det är för tidigt ännu. Måste vara uppe och måste äta en macka och måste läsa och måste lyssna lite på melodikrysset (brukar nog alltid komma in några sekunder på det varje söndag när jag ska gå och lägga mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!