To Die Alone

Jag ska jättesnart i väg och träna. Det känns väl inte så kul, jag är görtrött och skulle egentligen bara vilja sova bort dagen. Har inte fått sova ut på flera dagar, iaf sen i söndags men imorgon är det helgdag så då är jag äntligen ledig.

Min tv är nu inne för lagning, den måste bli klar snart för jag orkar inte sitta här vid datorn utan att kolla på tv. Förr stod den jämte mig men nu har jag min minitv på soffbordet och där gör den ingen nytta, förutom när jag sitter där då men det är inte så ofta. Grey's anatomy är tydligen ganska populär. Det var dumt av mig att titta på säsong ett och två i ett svep istället för att kolla på den på femman. Nu kan jag knappt hålla mig från att berätta vad som händer när folk pratar om den. Men jag får försöka, jag kan förstå att ingen vill höra det och att det bara är jag som jättegärna kan tala om allt.

Lyssnar på Moneybrothers To die alone just nu och det var jättelängesedan jag lyssnade på den. Hörde någon låt på radio och kände att jag nog skulle lyssna på den igen. MIn favoritlåt är helt klart fyran (jag kommer inte i håg titeln just nu) som är helt fantastisk och som kanske egentligen borde vara en jullåt eftersom bjällrorna är med.

Bara sju minuter kvar nu tills jag ska gå och vara tränig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!