Soliga torsdagen

Imorgon börjar skolan för mig!
10-16 är en riktigt hård dag med upprop och säkert lite kontaktinformation. Jag hoppas jag klarar mig.
Lär bli nervös, det blir jag alltid även om jag försöker vara cooooool. Men äntligen drar det igång och jag får se vad jag går för, vad jag har lärt mig under åren och hur jag ska komma fram till vad jag vill.
Har i studieförberedande syfte köpt ett usb-minne som jag ska spara anteckningar i, får se om jag orkar renskriva något. Stressig helg har blivit stressigt liv, jag får se om jag hinner med. På lördag ska jag kolla på nya pedagoghuset bara för att se hur något nytt ser ut, var inne på Humanisten och den såg ganska så sliten ut. Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig av morgondagen men jag hoppas på att det blir trevligt och ingen lång tråkig föreläsning. Jag längtar till lediga dagar då jag kan läsa böcker och ligga på soffan, dagar där jag kan gå ut på morgonen och andas in höstluften och känna att allt är sådär som jag vill ha det. Äta den bästa maten och få ett superbra blodsockervärde.

Var hos doktorn idag, hade ett hba1c på 5,7 vilket är bra. Fortsätter jag att ligga under målvärdet på 6,0 så kommer jag nog att kunna bli gammal trotts att jag är lång.

Nä nu ska jag lägga mig och läsa min deckare som är skriven av en tyska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!