Jag blir så kär.

Jag har beställt Blood Musics skiva nu och det kommer att bli sååå trevligt att få den. Jag är helt övertygad om att det är musik som jag kan bli kär i, i alla fall efter det lilla jag har hört via hemsidan och den 7"-singeln jag har.

Har tränat idag. Jag glömde lappen med vilka maskiner jag lärde mig och det var dumt. När jag väld stod där så såg de likadana ut de flesta och jag kände bara igen typ två maskiner. En tyckte jag att hade fått lära mig men när jag väl satte mig i den så rörde jag på kroppen och inte  benen som jag gjorde med den andra. Nästa gång så ska jag köra styrka med de maskiner jag har fått lära mig och så blir det kondition. Idag blev det nästan bara kondis men förhoppningsvis ger det i alla fall lite, jag fick mersmak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!