Min granne stör.

Det låter som en flodhäst eller något sådant stort djur klampar i lägenheten ovanför. Hur hårt kan man gå egentligen utan att taket ramlar in? Jag har inte lust att byta lägenhet eller något annat bara för att de inte klarar av att leva som normalt folk.

Var hos diabetesdoktorn idag. Fick nytt basinsulin, Lantus heter det. Insulatard är tydligen bara ett nybörjar-insulin så nu kommer jag att komma upp ännu ett steg på diabetesstegen.
Det ska bli intressant att testa. Jag fick vänta jättelänge på apoteket idag. Jag förstår inte varför det måste vara så segt just där. Inte nog med att de går hur långsamt som helst så har de tydligen tid över åt att snacka med sina kollegor. Jag tror inte de är medvetna om att det faktiskt inte är så himmla kul att sitta och vänta på att mitt nummer ska matas fram. Bussen var jättevarm, den som jag åkte hem med från SU. Måste ha varit en sjuk busschaufför eller så var elementet trasigt.

Mitt HbA1c-prov som jag hade skickat in hade torkat. Jag får ta ett någon annan gång och nu kommer jag nog begära att få göra provet på plats istället. Det tar inte speciellt lång tid så jag kan lika väl komma 10-15 minuter innan och få det gjort.

Jag har ordnat en pocketklubb på jobbet nu. Jag har några böcker som bara står och samlar damm så då kan jag lika väl ge bort dem. Alla som vill kommer kunna lämna in pocketböcker som någon annan kan ta sen. Jag hoppas kunna hitta någon rolig bok där sen.
Jag har inte riktigt valt ut vilka mina första böcker som jag kommer att ge bort är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!