Nu har sommaren börjat för mig.

Nu är det som det ska vara, jag ligger och sover halva dagen och vaknar vid 11-tiden. Jag vet inte om jag gillar det egentligen eftersom jag är en morgonmänska men några veckor per år så kanske det är ok att missa morgonen?

Dagen är nästan slut nu ialla fall och jag har inte ätit frukost ens. Sen ska jag gå och fixa lite post och efter det så blir det nog en promenad. Jag funderar på att gå genom Slottsskogen idag och titta på alla som ligger där och solar. Kanske ser man någon bekant?

I går kom jag på att jag har ett medicinskåp som en åldring tom skulle vara avundssjuk på. Det är välfyllt med diabetes-, ångest-, huvudvärks- och hösnuvesaker. Sen är det säkert lite till som gör att jag knappt har plats för fler saker. Och då har jag inte lagt in kanyler och microfills (om det nu är stickorna till fingrar och sådant när jag tar bs-prov).

Nä nu är klockan tolv och det är dags att äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!