Lovande

Just nu är det Akademibokhandeln som gäller. Denna vecka börjar jag att jobba 9-18 varje dag. Blir inte mycket över till annat men jag är inte så speciellt trött så jag hoppas att ja gkommer att orka läsa lite. På onsdag är det begravning, då slutar jag klockan tolv, det ska bli ganska skönt.

Jag känner i mina händer när jag har högt blodsocker. Går inte att förklara, ungefär som att det inte går att förklara att jag känner i benen när jag är trött.

Jobbet blir nog faktiskt lite roligare hela tiden. Även om det ibland känns som att jag aldrig lär mig så blir det bättre och bättre hela tiden. Snart kommer jag kanske att kunna allt om påfyllningar till pennor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!