Hård vecka!

Veckan som har gått har nog varit den hårdaste i mitt liv, ok kanske inte men den hårdaste på ett bra tag.
På onsdag sprang jag omkring i Akademibokhandeln och fyllde påsar med folks beställningar från Bokrean. Vi hade drygt 1 100 beställningar och när jag gick 15:00 så var det ca 200 kvar. Det blev en hel del påfyllnad med socker eftersom det var lite springande upp och ner för trappan eftersom folk var tvungna att få med något från nedervåningens utbud i varje order. I torsdags så började rean och det var mycket folk. Jag stod i kassan där nere så det var inte lika mycket folk som skulle betala men det räckte. Det var jätteskoj att stå där och kämpa lite med betalningar. Det blev jättevarmt så det var svettigt men det gick bra. I fredags fortsatte det fast det var inte lika mycket folk som i torsdags. I går var jag görtrött hela dagen och jag trodde nog att jag skulle vara piggare i dag men icke. Jag vaknade sju i morse och läste ut en bok och nu så är jag görtrött igen.

Den nya cola lighten är inte alls god. Jag saknar nästan den gamla. Denna är mer blaskig i smaken och sötningsmedlet har en konstig smak. Fast det lär vara en vanesak det också och jag tror nog att jag snart gillar den som jag lärde mig att göra med aspartam-colan.

Nu är det jättefint väder ute så jag ska ta en promenad.

Jag köpte massor av böcker på rean, mest olika fackböcker men även några klassiker som är bra att ha. Eftersom jag har praktik på Akademibokhandeln så fick jag handla till personalpris och det är inte fel. Jag köpte även en kartbok som jag ibland har saknat, och den var billig ockås. 79:- minus rabatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!