Drömmar.

Jag hade tänkt att göra detta till värsta dateing-dagboken men det gick inte så bra. Nu är allt tillbaks till det normala igen och jag ska snart ner för att tvätta. Om det ska gå lika lång tid tills nästa gång så är det några års förberedanden som gäller. Jag hade trevligt dock men allt händer på en gång och jag orkar inte det.

Nästa vecka så ska jag börja praktisera på Akademibokhandeln. Det kommer säkert att bli jätteskoj, det verkar vara skoj att jobba på ett sådant ställe i alla fall så det ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning. Jag slutade på antikvariet idag så nu kommer det inte att bli några fler lata dagar där jag kommer att sitta och läsa en bok i några timmar för att sen gå hem lite tidigare. De senaste dagarna har det varit mycket att göra och nästa vecka börjar rean som säkert hade varit väldigt kul att vara med på. Från och med nu kommer mitt liv att förändras ganska mycket. Från en tillvaro som är lite tveksam till att jobba 9-15 varje dag. Undra hur jag ska klara det. Och förhoppningsvis så kommer jag inte att ha mycket tid över till att fråga mig  vad som egentligen händer när jag träffar någon av det motsatta könet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!