Mitt födelsedagsband.

Jag brukar inte bjuda på musik när jag fyller år, knappt ens en bulle. I år har jag dock bestämt mig för att göra något riktigt fint när jag ska ha kalas. Jag ska bjuda hit detta bandet som ska få framföra sina låtar för den som orkar att komma. Jag har egentligen ganska svårt att tro att det är från Kalifornien de kommer, den staten är liberal. Hade det varit typ South Carolina, Georgia eller tom Texas så hade det varit helt förståligt. Jag kan väl inte påstå att jag är så värst fördömande och tycker verkligen att alla åsikter ska få framföras även hur korkat och jävla dumt det än må vara, men en sådan t-shirt gör att jag iaf en liten stund funderar på att gå över till den mörka sidan. Egentligen är det mest effektsökeri att skriva om dem eftersom det säkert finns massor av liknande personer i USA och säkert även i Europa som har de åsikterna. För trotts att vi försöker tysta och säga hur snälla vi är så finns de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!