Har idag.

Idag har jag varit lite halvduktig, fast jag hade kunnat vara otroligt mycket duktigare om jag bara orkade. Ett urval av allt duktigt som jag har gjort är:
Varit på Clas Ohlson och handlat usb-grejor till skrivare och för att kunna överföra saker mellan datorer, hälsat på morsan, tvättat, diskat trotts ett jäkligt stort motstånd, börjat föra över saker från min gammla dator till denna och säkert massor av saker som jag k an skryta om men som jag inte ens kommer ihåg.

Har äntligen installerat Sims 2 också och denna gången så fungerade det, var tydligen bara lite skit på skivan som gjorde att cd-läsaren inte riktigt fattade vad det var som den läste.

I går var jag och tränade men jag har faktiskt inte alls mycket träningsverk idag bara lite grand. Undra om det betyder att jag faktiskt tränar dåligt eller om jag kanske börjar lära mig vad det är jag gör(!!!)

Just nu har jag på biggest loser på tv och jag tycker verkligen inte om han som är programledare. Fattar inte att han kan få ha alla dessa program och komma undan med sin uslighet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!