Fick talat lite engelska idag.

Jag pratar nästan aldrig engelska, vilket är synd eftersom det ger bra träning att prata. Men idag så blev det några ord på AT:n fast det var med svenskar då men ändå det är något jag borde göra oftare bara för att få erfarenheten och även så att jag vågar.

Har idag även läst ut en bok: Mike Gayles min legendariska flickvän. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Jag hade större förväntningar även om jag faktiskt inte borde ha det. Slutet blev lyckligt i alla fall och det är väl kanske det som räknas? Tittade i min "jag har läst"-bok och fann att jag faktiskt läste fyra böcker under oktober, ganska bra för att vara jag. Inte för att det är kvantiteten som räknas men ändå det är bra att hålla reda på vilka böcker jag har läst för jag skulle aldrig orka hålla reda på dem annars och råka börja läsa någon bok som jag redan har läst, fast jag hade nog kännt igen den innan det kom så långt.

Kanske borde jag läsa någon av Johanna Nilssons böcker igen, känner mig så lite sugen men förra gången jag försökte så var det inte så intressant när jag väl läste på baksidan men jag kanske har mognat sedan dess?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!