Äntligen

Blev klar med mitt maskulina diabetespåse idag. Eller det är jag inte för jag ska modifiera det lite med några knappar så att det blir lite hårdare. Känns väldigt bra, nu kommer jag förhoppningsvis inte att glömma något viktigt som jag behöver för att bekämpa sockret. Det bästa är helt klart de overlockade sömmarna, hur proffsigt som helst ser det ut att vara men de skulle bara veta.

Har köpt dator idag (jag är med dator?) men den kommer jag inte att få förens på tisdag kanske, beror på när den kommer hem till affären och när farsan kan köra bil och hämta den. Coolt som bara den iaf och jag kommer att kunna göra såååå mycket som inte går med denna, typ bränna dvd hahaha. Men jag funderar på att skaffa tv-kort och använda datorn som inspelare, jag skulle aldrig lägga ut något på nätet det är mot min redan låga moral.

Imorgon 13:00 då gäller det, Nobelpriset ska delas ut. Det är litteraturpriset som ska ropas ut av Horace. Det blir som vanligt årets händelse och inget, inget kan stoppa mig från att titta på det. Jag kan bara önska att jag någon gång kommer att läsa den sortens litteratur, nu får Tony Parsons, Anna Maxted, David Baldacci och all annan skräplitteratur jag har i bokhyllan räcka. Jag önskar i och för sig att Johanna Nilsson kommer att få priset någon gång, i alla fall för hennes fantastiska språk och närvaro.

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Jag kommer att läsa min Ian Rankin-deckare och veta vad som händer men det är ändå spännande.

I går var jag hos min kusin och åt mat. Bäst var efterrätten. Chokladpudding med vanlijsås (!!!!) jag har aldrig ätit det med vaniljsås förut men det måste vara något av det bästa som har uppfunnits denna veckan. Jag kommer nog att äta det ganska snart igen. Mycket bra för sockret också, låg på över elva i går kväll men det var bara på 7,5 på morgonenn (brukar ligga högre där konstigt nog men sockret var väl så bra för kroppen så att det försvann?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!