Mike the gamer

Japp satt i går i sju timmar och spelade NHL 05 mot Jonas och John. Riktigt skoj. Vi har nog inte spelat tillsammans sen någon gång när vi var små. Jag har haft liknande kvällar någon gång när jag gick på folkhögskola och spelade Colin McRae mot Hilton-invånarna. Det är alltid riktigt kul att möta varandra och sen att jag vann några gånger är inte helt fel det heller. Mot slutet så orkade jag inte mina ögon med någon hel match så jag spelade jäkligt grymt en period innan jag släppte in massor av mål, tänk så det kan gå.
Var hemma vid tolv så det var inte så sent men vi hade ändå hållt på länge. Jag gick och lade mig ganska snabbt eftersom jag hade varit flytthjälp jättetidigare på dagen. Det är inte roligt att gå upp 7:30 (min vanliga gåupptid) på en lördag det är då jag vill sova.
Nu är jag ganska hungrig så jag ska nog gå och äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!