Inga svar idag heller.

Idag har jag varit hos Johanna. Jag trodde att jag skulle få reda på om jag blir antagen till projektet eller inte, men än har de inte svarat alls. Förhoppningsvis blir det klart snart för jag orkar inte vänta på att få reda på vad jag ska göra nu i höst. Jag vill verkligen göra något så det är bra om jag får svar nu så att jag kan hitta på något annat istället.

Jag vann cupmatchen igår, som väntat. Nästa match blir mot ett division 5-gäng och om det blir som vanligt så lär jag åka ur. Jag har inte satt upp några mål inför denna säsongen, heller, så det spelar egentligen inte någon roll hur det går. Bara jag inte åker ur femman, det hade varit riktigt tråkigt.
Förhoppningsvis kan jag vara med där uppe och slåss om en medaljplats. Usch som jag låter, jag gillar inte sport ens. Men nu är det hattrick och det är mycket mer än så...

Jag är trött, jag funderar på att lägga mig i soffan och vila lite, jag är ganska bra på det.





Kommentarer
Postat av: annika

jag vet inte varför jag skriver detta, men det är så intressant att läsa om andra människors känslor kring sin diabetes. jag hatar det varje sekund. har du fått det nyss? hänger zoloft och diabetes ihop som bästisar? oh.. slit!

2005-05-26 @ 21:47:39
Postat av: Emma

Hej!
Alldeles ny här, surfade runt och hittade dig! Har också diabetes typ 1, sedan 1 1/2 år tillbaka. Intressant att läsa dina bloggar, känner igen mig i mycket du skriver...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!