Ännu en hemsk dag är över.

Idag har jag köpt den nya Bruce Dickinson-skivan. Det lilla jag har hört låter faktiskt riktigt bra. Det är iofs inte något konstigt med det eftersom hans senaste skivor också varit riktigt bra.
Jag känner mig inte på humör riktigt för att lyssna in mig på det just nu men det kommer väl tillbaks?

Trött är jag, så nu väntar jag bara på att HT-cupmatchen ska börja så att jag kan gå och lägga mig när den är över.

Nästa vecka kommer att bli tråkig när ... är borta och ska kvala in till skolan. Vad ska jag göra då?

Då borde jag kankse passa på att göra något vettigt men jag vet inte vad det är.

Jag har handlat idag. Godis och annat onödigt som jag inte behöver men det är ju så trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!