Motion mot allmänheten.

Idag har jag ätit glass på Allmäna vägen. Triumfglass' andrahandsförsäljning eller vad det nu heter. Tre stora kulor, såååå gott. Jag äter för lite glass varje sommar så i år måste jag ligga i.

Jag är otroligt cool med min mp3-spelare, slår alla hur mycket som helst när jag har den rätta musiken i mina lurar, de skulle bara veta.

Sen jag fick diabetes (1) så har jag upptäckt hur gott det är med vatten. Fast det är fortfrande inte lika gott som veckan innan jag blev sjuk när jag drack hur mycket som hellst, jag har aldrig varit så törstig, det var läskigt. Inte blev det bättre för att jag drack heller.

Jag hade tänkt att gå upp och träna i morse, jag sov till elva istället, nu ska jag nog ta och städa. Det kommer bli svettigt i denna värme men det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!