Hattrick: första segern för säsongen.

Äntligen lyckades jag vinna en match denna säsongen. Ok nu har det bara varit två omgångar men efter förra veckans 1-1-match så kändes det som att jag borde vinna. Trotts ganska så bra övertag så vann jag bara med 1-0 men det gav tre poäng och jag ligger nu trea i tabellen. Segern var kanske inte så oväntad eftersom det var ett av de nya lagen som jag mötte, men det spelar ingen roll, varje seger är alltid lika trevlig. 49,5 * gjorde laget och jag hoppas på att komma över 50-strecket innan säsongen är över, förhoppningsvis ska jag även kunna ta några stjärnor till. Fast jag borde kanske inte hoppas på för mycket eftersom jag inte planerar några spelarköp just nu som skulle kunna öka den mängden. Nästa vecka möter jag Scrat United som är det kvar sen jag kom till V.402. Jag tror även Lindholmen var med då men annars så har lag åkt ur eller gått upp till fyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!