Den tidiga hösten

Det verkar bli en extra tidig höst i år, någon annan väderkänsla kan inte jag få. Grått med regn i luften kan även få den bäste att vilja falla tillbaks.
Min dag är som alla andra fast idag har jag haft skrynkliga grå lite finbyxor på mig, eller det är inte finbyxor men jag använder dem aldrig. Inte för att det spelar någon roll det är väl mer det att skrynkliga byxor inte är så värst snygga men jag har utan att ha dåligt samvete haft på mig dem nu i två dagar. Som den jeansmänska jag är så känner jag mig fånig.

Var inne i stan idag och gick, några flaggviftande, studentfirande, gående mänskor fanns det ute. Vem bryr sig egentligen om en röd dag? Det ger bara en tråkstämpel. Nästan alla affärer är öppna som vanligt och jag längtar till onsdag. Eller längtar är fel ord men jag behöver verkligen göra något.

Idag ska jag försöka mig på att laga lite middag igen, det var någon vecka sedan senast. Jag har ätit lite godis som kan förstöra det hela om jag inte blir hungrig eller om jag blir hungrig för sent. Idag blir det inget avancerat, vem orkar med sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!