Ångest?

Alltid! Det är en del i min vardag, fast kanske inte lika negativ som vanligt. Jag har känslor och det stör för just nu vill jag inget hellre än att inte vara här och tråka. Jag har städat och ställt min nya stol vid datorbordet, det känns ganska bra. Städandet var nödvändigt eftersom det har blivit så dammigt. Jag hoppas verkligen att det blir bättre när de har tagit bort vägen utanför, den måste dra upp massor av dam, det är jag helt säker på.

Idag är jag inte hungrig, det är sommaren som gör det, alltid när det är varmt blir jag mindre hungrig. Det är iofs så att man blir mindre hungrig när kroppen blir varmare så jag är inte unik på något sätt men ändå det känns väldigt tråkigt att tänka på mat nu. Jag behöver dock äta, jag har varit jätteusel på det den senaste tiden och utan mat så dör man ju logiskt nog.

Jag önskar att det är måndag snart så att jag kan göra allt det som jag inte gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!