Usch för Wells

Jag "råkade" se Robert Wells på allsången nyss. Jag förstår inte hur folk kan gilla det som han gör. Han är ett coverband med hemskt uselt arrangerade låtar. Men folk verkar ju gilla det, konstigt. Håkan däremot han är alltid lika bra. Tyvärr har jag bara sett honom live en gång men då var det faktiskt riktigt bra också, lite högt ljud iofs. Han spelade på Stora Teaterns tak när de invigde sin nya scén eller vad man ska kalla det. En person på min at ogillade Håkan vilket jag självklart tyckte var jätteroligt att reta henne med men det gick iofs inte så bra.

 Förövrigt är Anders Ludin riktigt jobbig som programledare. Han låter ironsik hela tiden men har inget roligt att säga utan är bara jobbig. Det är kanske dags att byta? Flera gånger var han tom ganska så pinsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!