Näst sista dagen.

Har varit en väldigt lugn dag, vilket mest beror på att jag har legat och sovit på min soffa.
Nu sitter jag och äter After Eight och dricker sprite zero.
Jag har verkligen lust att läsa just nu men det känns som att jag skulle kunna sova ännu mera då. Det är nog flyttingens fel den har tagit ut mig totalt.

Näst sista dagen idag för en person på mitt jobb. Jag kände nyss ett sting av saknad.
Jag kommer att sakna hennes ljud, leende, skratt, fantasi, upptåg som hon berättar om. Ja hon är nästan bäst helt enkelt (alla har vi våra defekter så bäst kan nog ingen bli).
Vårt memoryspel kommer nog aldrig att bli klart men det var nog inte meningen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!