Mat och flyttning.

Åt grekiskt idag, riktigt gott. Nu är jag mätt och lär nog klara mig till imorgon. Då blir det flyttning för Jonas. Lagom kul, tur att jag kan skylla på diabetes när jag inte orkar lyfta tunga saker, de vet ändå inte vad det går ut på. Flyttning måste vara bland det tråkigaste som finns, tur att det inte händer allt för ofta.

Har du tråkigt kolla in
Useless  junk.com där finns det alltid något roligt. Är du en sådan där "nymoralisk" person så varnar jag för att det kan finnas naket på sidan.
Folk blir tydligen som galna så fort någon visar lite hud i tidningar eller reklam eller tv. Då strömmar det in olika anmälningar till olika nämnder som ska ta ställning till om någon kan ha tagit skada. Så om du inte vill bli skadad tryck inte på länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!