Jag lever.

Jag lever på basinsulin och värme just nu, räcker mycket väl till mitt lilla behov. Värmen gör att mina muskler suger upp mer socker och varmt är det, där finns inget att klaga på:
Idag när jag kom hem efter några dagars vistelse i Skåne, Malmö, Hammenhög och sträckan där emellan så var det otroligt varmt i min lägenhet. Jag ville titta på internet och se vad som hade hänt men det fungerade bara i några minuter. Jag ringde supporten som startade om modemet från sin position och det fungerade fortfarande inte. Då tittade jag lite på sladdarna och såg att en hade trillat ut. Det är bra att det inte var något värre än så, jag skulle inte orka bråka med internet nu.

Skåne var som alltid lika trevligt. Jag träffade Frida, åt indiskt, åkte pågatåg, spydde utanför Tomelilla (pga av för lite vätska, huvudvärk, åksjuka och illamående) var på Bo Ohlsson åt jättegott hos Elisabet, grillade, tittade på havet, åt god glass, sov, kollade på Maiden, kollade på F1, var och fikade utanför Glimmingehus som vi cyklade till, var i Simrishamn och säkert massor till som jag inte orkar skriva eller komma ihåg trotts att det säkert var viktigt. Det var varmt i Skåne men som tur var är nätterna inte allt för varma och det var en behaglig tempratur att sova i. Kändes inte alls lika stressigt heller som när vi har åkt ner på fredagen och åkt hem på söndagen. Nu blev det lite längre tid och jag fick slappna av också, det var faktiskt jättetrevligt. Jag har ätit frukost ute och sen har jag legat i hängmatta något som jag bara läser om ju...
Jag läste tom deckare faste inte i hängmattan det kändes som att det skulle vara lite för avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!