Fläktande

Just nu sitter jag i blåsten från min fläkt som jag var smart nog att köpa förra året. Jag kanske blir förkyld? Vem vet?

Idag har jag köpt jordgubbar, det är något av allt det som är bäst med sommaren. Jordgubbar med glass eller jordgubbar med mjölk spelar ingen roll det är så otroligt gott.

I Borrby åt jag och farsan otroligt god glass som var gjord i Italien. Den smakade som glassen gör där eller som den gjorde förr. I Simrishamn åt vi också glass och den var också god fast inte lika god som den italienska, som var gördyr.

Handlade fyra pocketar idag, men betalade bara för fyra. jag handlar fler böcker än skivor nu för tiden. Mitt skivköpande har nästan helt tagit slut, fast det beror nog mest på priserna och att det inte har kommit något som jag har velat ha på länge. Just nu ser jag fram emot First Floor Powers skiva som de kanske håller på att sätta i hop? Sen vill jag se Jenny Wilsons konsert som hultsfred.tv spelade in. Hon ska även spela på Göteborgskalaset 11/8 så då tänker jag vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!