En helt vanlig dag.

Idag började jobbet igen, var riktigt trevligt. Jag käkade mat med Anna och Helena, det var trevligt. Vi kunde tom sitta ute och äta. När jag gick hem sen märkte jag hur varmt det var, riktigt sommarvärme. Eller vi har haft det varmt här i några dagar nu  men idag var det lite extra varmt. Det kändes nästan som i utlandet. När jag kom hem så satte jag mig framför datorn där min framtagna fläkt står och gör så att det inte är fullt så varmt just här. Sen när jag försökte ligga på soffan och vila så ringde Jonas och pratade om en brinnande bil som stod vid Stena-terminalen. Jag tog mig dit för att titta lite och mycket riktigt så stod det en Ferrari där. Den hade brunnit klart och brandkåren var där när jag kom dit, men jag fick ändå se en liten del av förödelsen. Det ärinte varje dag man får ser en Ferrari heller. Jag gillar Ferrari som bilmärke och som F1-team men jag vet inte om jag riktigt gillar ägarna. Det var faktiskt lite roligt att se dem och veta hur mycket det kommer att kosta, men jag är en hemsk mänska också. Eftersom jag har diabetes så borde jag ha rätt att tänka så?

Nyss köpte jag lite jordgubbar som jag ska ha lite senare och även en Mer mini som faktiskt är en drickbar dricka med sötningsmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!