Spårvagn med tomten.

I år blir det första året som jag inte äter min traditionsenliga cornflakesfrukost på jul, det känns lite tomt. Istället blir det nog mackor med lite korv och skinka på. Jag orkar inte koka havregrynsgröt i dag jag har ändå varit så duktig och ätit det i massor den gångna veckan.

I går när jag åkte hem från "jobbet" så stod tomten längst fram i spårvagnen. Jag visste inte att han var tvungen att åka spårvagn som oss vanliga mänskor som inte har råd att ha bil (eller har körkort som jag inte är i närheten av att ens ta).
Jag har inte köpt några direkt roliga julklappar i år. Det blev filmer till dem och några kort från Tyskland!!! Sen har jag köpt godis till dem som jag vet att de tycker om. Marsipan/mandelmassa till farsan fast de stora förpackningarna var slut så det blev inte så mycket och sen kommer morsan att få engelskkonfekt som jag tyvärr åt upp i går men affären är öppen imorgon också så att jag hinner köpa innan jag går hem till henne.

Nä nu ska jag äta min nya traditionsenliga julfrukost!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!