Min trasiga tv.

Jag fick min tv för ett år sedan, det är en 28" Thomson som har varit jättebra. Idag skulle jag kolla på Kopps och satte på tv:n som vanligt men det kom inte någon bild. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det var som att tv:n var död fast det kom ljud ur den. Nu har jag ingen garanti kvar på den så det lär väl bli så att jag får ta upp min gammla tv som är pytteliten. Mitt år med min stora tv var trevligt i alla fall och vi har gått igenom mycket tillsammans.

Det är inte bara min tv som har gått i sönder. Jag lämnade in min mp3spelare på lagning i tisdags eftersom displayen inte fungerar som jag vill att den ska. Som tur är hadde jag garantin kvar på den så det var inga problem. Hoppas jag får tillbaks den nästa vecka, saknar lite att lyssna på musik när jag går någonstans.
Undra om jag får tillbaks den tömd på all musik eller om de har behållit minnet. Kanske får jag fylla den igen och denna gången ska jag välja bra musik, vilket jag inte har lyckats med någon gång hittills.

Som vanligt vid denna tiden på året så sjunger Darlene Love sin fantastiska låt Christmas (baby please come home) hos
Letterman och i år gjorde hon det nog bättre än vanligt, jag fick rysningar och det händer inte ofta.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej hej! Min mp3spelare har också säckat ihop, men var lämnar man in dom på lagning? Och hur mycket kan en reparation/utbyte av batteri kosta tro?
Ha det så bra, MVH Isabella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!