Hårt arbetande.

Imorgon är det dags, igen. Då ska jag göra mina tre timmar av arbete i antikvariatet. Det är ganska juste att börja 12 och sluta 15 men vad gör man inte för att få göra något? Jag ska inte klaga jag hade kunnat ha det mycket sämre och tråkigare här behöver jag inte göra saker hela tiden eller ens större delen av tiden. Imorgon ska jag framföra att han borde sattsa på bloggandet för att locka kunder. Skriva lite om sina intressen och vilka böcker han gillar osv och det kanske finns någon som läser och går dit? Han kan även skriva om oduglingen till praktikant som inte kan göra något utan att behöva slå sig själv i huvudet tre gånger eller någon annan skröna som han gärna får hitta på om mig. Undra om jag ska kräva procent om det lockar kunder?

Idag lämnade jag in min mp3-spelare på lagning eftersom displayn inte riktigt vill hänga med. Egentligen hade det varit bra om jag kunde fått byta in den mot en spelare med mycket mer minne. Det finns en iriver med 5gb och det hade varit trevligt. Iriver ska jag behålla för de gör riktigt bra grejor trotts att min inte riktigt fungerar som den ska just nu. En sådan
här Iriver H10 hade jag gärna ägt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!