Jenny Wilson på Bananpiren

Andra konserten på Bananpiren/frihamnspiren är nu avverkad för mi. Det är egentligen nog denna jag har gått och väntat på. Jag har inte sett Jenny när hon spelar sin egen musik men First Floor Power har jag sett två gånger och då har det varit jättebra. Det var det även idag! Jag gillar arren som de har live och hon sjung riktigt bra också. Hon har fått ganska mycket scenvana också vilket gör att det blir trevligt att kolla på också. Fast tyvärr så var det ett annat band som soundcheckade samtidigt som förstörde en del av spelningen, jag fattar itne varför de måste ha så tight schema så att de måste kolla ljudet när någon håller på att spela. Det blev jävligt pinsamt när de stod där och tramsade, usch sådant blir jag sur på. Fast egentligen kanske man inte ska förvänta sig något eftersom det är gratis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!