Hattricksäsongen är snart över.

Idag är det träning, om åtta minuter så kommer flera tusen svenskar och följa träningen av sina digitala fotbollsspelare, det är fantastiskt! Jag hoppas inte mycket på dagens träning förutom de vanliga formsänkningarna av de viktigaste gubbarna.

Annars har säsongen varit riktigt bra, jag leder min serie med fem poäng och jag tror nog att jag ska klara detta. Jag vet itne om mitt lag är redo för fyran men det är ändå inte roligt att lägga sig så jag kör på. Just nu ligger jag på en av de direktuppflyttande platserna så då finns det inga tvivel om att jag kommer att åka upp men det skulle vara roligt att få spela kval eftersom jag aldrig har gjort det.

Träningsmatcherna mot Oskar har gått bra och Exilmasarna är alltid ett favoritlag att slå. Tyvärr har det inte gått så bra för honom i serien men i sexan kommer han nog att klara sig ganska bra nästa säsong.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!