Försvunnen?.

Det fanns några som jag följde förut men nu verkar det som att alla har gett upp. Ok det är sommar men alla kan inte sluta skriva helt bara för att det är lite varmt? Nu är det bara massa mode och annat som gäller, det finns knappt någon ny rolig blogg i senaste-fönstret. Men jag kanske är tråkig som vill läsa intressanta saker som inte handlar om kläder, barn eller senaste tatueringen? Fast jag ska kanske inte klaga jag är inte den somskriver den blog som jag själv vill läsa :)

 Idag har jag tvättat, det suger men under tiden kunde jag kolla på när discovery landade.

Jag gillar nog att läsa om diabetes, det är det jag har fastnat för, jag vill veta hur andra personer klarar sig och om de tycker som jag eller som jag inte tycker, jag har inte så många åsikter egentligen eftersom jag kan leva på mitt basinsulin.

Lyssnar på en promo med J's plain band där mot slutet någonstans finns det två riktigt bra låtar som jag gärna skulle ha skrivit om jag nu hade kunnat något om musik. Sen skulle jag vilja stå på monitorerna och framföra musiken och tjäna pengar på det och slippa vara här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!