Första Göteborgskalasetkonserten

Var och tittade på Broder Daniel i går när de spelade på Bananpiren/Frihamnspiren. Var faktiskt ganska bra fast vissa låtar tycker jag är lite sega. Det var längesedan jag var på konsert nu och det var faktiskt riktigt roligt, fattar inte varför det inte blir mer ofta. I veckan kommer jag även att kolla på Jenny Wilson, El perro del mar, Silverbullit och vem vet kanske blir det något mer om jag är på bra humör. Idag är jag ganksa trött eftersom jag inte somnade förens vid fyratiden i natt eftersom jag låg och läste en liten stund när jag kom hem, det varkanske inte så väl genomtänkt eftersom jag är ganska trött nu men jag kunde inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!